Ilona Felicjańska wróciła do gry
Podpisanie przez Ilonę Felicjańską kontratku na reklamowanie kosmetyków marki Etre Belle wzbudziło ogromne zainteresowanie mediów. Niemal 80 osób zjawiło się na konferencji prasowej inaugurującej współpracę modelki i Etre Belle (30 lipca, Warszawa, Apart Hotel Stalowa 52). Wśród nich były także celebrytki: Ewa Szabatin, Anna Piszczałka, Agata Nizińska.
Ilona Felicjańska na pytanie, czy jest dobrą twarzą dla kosmetyków powiedziała ze śmiechem – Zobaczcie jak wyglądam i sami oceńcie.
A trzeba przyznać, że w białej sukience projektu Maćka Muszyńskiego MIMA wyglądała olśniewająco.
– Cieszę się, że trafiłam na ludzi, którzy nie oceniają, ale patrzą na to, kim jestem w tej chwili, a nie na moją przeszłość. Firma Etre Belle nie jest pierwszą kosmetyczną marką, która zwróciła się do mnie z taką propozycją. Ale jest pierwszą firmą, której produkty są takiej jakości, że mogę się z nimi utożsamić. Kiedy ich używam, czuję, że moja skóra jest mi wdzięczna za ten wybór.
Ilona Felicjańska została twarzą dwóch limitowanych serii kosmetyków marki Être Belle (kremów Golden Skin z kawiorem i drobinkami złota oraz zestawu do oczyszczania twarzy z elektryczną szczoteczką Cleansing Set z serii Hyaluronic), przygotowanych z okazji 10. urodzin czasopisma Miasto Kobiet.
Kampania wzbudza ogromne zainteresowanie środowiska reklamowego. Specjaliści z branży oceniają ją niezwykle pozytywnie, zaznaczając równocześnie, że wybór na ambasadora marki osoby, która przyznała się do uzależnienia od alkoholu jest odważnym krokiem. Robert Wójcik, dyrektor generalny Etre Belle nie obawia się, ze kontorowersyjność modelki zaszkodzi marce – Ilona Felicjańska jest kobietą piękną, dojrzałą i świadomą swojej wartości. Jestem przekonany, że nasze wymagające klientki, stawiające na jakość i autentyczność, będą mogły się z nią identyfikować.
Warto przy tej okazji przypomnieć, że spektakularne upadki zakończone utratą kontraktów reklamowych zaliczyło dużo znanych osób, np. Kate Moss uzależniona od heroiny, Tiger Woods, który miał idealny wizerunek sportowca i męża, a okazało się, ze jest seksoholikiem. Po latach ostracyzmu także oni wrócili do gry. W Polsce przykładem, że osoba która przyznała się do uzależniona od alkoholu, może reklamować kosmetyki jest Edyta Olszówka.
Ilona Felicjańska wie, jak pielęgnować twarz. Jako modelka, która w czasie pokazów i sesji zdjęciowych dźwiga na sobie ciężki makijaż, musiała się nauczyć, jak dbać o skórę twarzy. – Kosmetyki do oczyszczania, czyli mleczko i tonik to dla mnie podstawa. Mam świętą zasadę, że nie kładę się do łóżka bez dokładnego zmycia makijażu. Dlatego zestaw do oczyszczania twarzy firmy Etre Belle tak trafia w moje potrzeby. Oprócz myjącej pianki i toniku jest w nim elektryczna szczoteczka, która odkryła przede mną nowy, głębszy wymiar oczyszczania.
Obecna na konferencji prasowej dr n. med. Izabela Załęska-Żyłka, dziekan Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu Małopolskiej Wyższej Szkoły im. Józefa Dietla w Krakowie, niezależny ekspert w zakresie kosmetologii powiedziała, że kampania ma wymiar edukacyjny i może się przyczynić do zwiększenia świadomości, jak ważne jest oczyszczanie skóry. – Większość kobiet nie zmywa makijażu na noc, a bez tego etapu pielęgnacji aplikowanie innych kosmetyków nie ma sensu. Dopiero oczyszczona skóra może wchłonąć cenne składniki zawarte w kremach, takie jak np. kawior i złoto, obecne w kremie z serii Golden Skin Etre Belle.
Aneta Pondo, redaktor naczelna Miasta Kobiet, która prowadziła konferencję prasową podsumowała spotkanie: – To, że Ilona Felicjańska jest twarzą kosmetyków Etre Belle przygotowanych specjalnie na 10. urodziny Miasta Kobiet ma wymiar symboliczny. Ilona jest autentyczna. Jest kobietą z życia a nie z photoshopa. I takie jest czasopismo Miasto Kobiet, blisko kobiet i ich spraw, także tych najtrudniejszych.
Kosmetyki Etre Belle z limitowanej serii dostępne są wyłącznie w sklepie sklep.etrebelle.pl
Dodaj komentarz