Trzecia odsłona Ilony Felicjańskiej
Po firmie kosmetycznej i producencie rajstop, kolejna firma zdecydowała się na współpracę z Iloną Felicjańską. Gras Polska, importer i producent oświetlenia LED oraz akcesoriów meblowych, rusza właśnie z kampanią reklamową, której twarzą jest znana i budząca kontrowersje modelka.
Niebawem w internecie i u dystrybutorów akcesoriów do wyposażenia wnętrz pojawią się banery reklamowe, na których znowu zobaczymy Ilonę Felicjańską. Tym razem będzie reklamowała oświetlenie LED i akcesoria meblowe firmy Gras Polska.
– Okazuje się, że Ilona Felicjańska była niewykorzystanym potencjałem – tłumaczy Aneta Pondo, właściciel Agencji PR Media Kobiet, która już współpracowała z modelką. – Od dawna wiele firm i agencji zastanawiało się nad zaproszeniem jej do kampanii, bo jest mocno rozpoznawalną twarzą, znaną modelką i atrakcyjną kobietą, ale w ostatecznej kalkulacji przeważał strach. Trzeba było pierwszego odważnego, żeby za nim poszli następni.
Duży sukces i zainteresowanie w mediach, jakie pojawiły się po sierpniowej kampanii reklamowej międzynarodowej firmy kosmetycznej, sprawiły, że przed Iloną Felicjańską otwierają się kolejne drzwi i możliwości współpracy, a firmy które zdecydowany się na zaangażowanie jej do swoich akcji są bardzo zadowolone z rezultatów.
Dodaj komentarz