Iskra Lawrence: Zmotywowana do bycia sobą

Za duża na modelkę, za mała na „plus size”, wszędzie słyszała tylko – ” za, za, za”…– O kim mowa? O Iskrze Lawrecne – jednej z najbardziej popularnych influencerek Instagrama. Co sprawiło, że nazywana przez krytyków „Gigi Hadid XXL” ma już ponad 3,5 miliona followersów i stała się ulubienicą kobiet na całym świecie?

iskra Beautytest

Piękno nie ma swojego rozmiaru / fot. printscreen, Instagram.com

Moda na naturalne piękno i kobiece kształty zaczęła się niedawno, ale z tego, co obserwujemy, trwać będzie jeszcze bardzo długo i dobrze, bo zmęczyło nas już oglądanie idealnego świata pełnego „idealnych” twarzy i sylwetek, jaki kreowały media. Chyba z resztą nie tylko nas. Poirytowana była także Iskra, która na modelingu zjadła zęby i wie, jak ta, wbrew pozorom, wspaniała rzeczywistość wygląda naprawdę. Swoją karierę rozpoczęła w wieku 13 lat i już kilka lat później starała się o miejsce w topowych agencjach modelingowych. Niestety bezskutecznie. Piękna brytyjka ze swoim rozmiarem 36 była uważa za grubą i nie miała szans wybić się w tej trudnej branży. W jednym z filmików na swoim kanale Youtube mówi, że wszysycy wymagali od niej, by wyglądała zupełnie inaczej niż w rzeczywistości, gdyż nie spełniała oczekiwań magazynów. Jej zdjęcia retuszowano w taki sposób, że rodzina nie mogła uwierzyć, iż dziewczyna naprawdę pojawiła się w piśmie, bo jej nie rozpoznała.

You might be wondering who that random blonde girl is👆 Well it’s me! About 6/7years ago. I might look different because I was a few dress sizes smaller but the main difference is… I’m HEAVILY retouched. That smooth a$$ skin? Not mine – a computer programme did that. The full thick hair – extensions. Push up bra Waist + legs + arms slimmed with a photoshop tool. No eye bags, well actually no nothing that makes me resemble the real me. And the WORST thing about it… I WANTED TO LOOK LIKE THIS!!! Yep I thought if I had ‚perfected’ images (like the ones I saw of other models) that I would book more jobs = would make me happy and successful. When in reality seeing retouched images of myself gave me even more insecurities and body image issues because I couldn’t even look like or relate to the image of myself! So please NEVER EVER compare yourself to images you see, many aren’t real. Perfect does NOT exist so trying to achieve that is unrealistic and editing your pictures will not make you happy. What’s real is YOU, your imperfectly perfect self that’s what makes you magical, unique and beautiful. ▶️My self-care Sunday this week is all about retouching (link to watch in my bio)👆 So I go into way more detail about these images and my experiences. #everyBODYisbeautiful Post udostępniony przez i s k r a (@iskra)

Umieć powiedzieć STOP

W pewnym momencie nadszedł przełom w życiu Iskry i zdecydowała się odejść ze świata modelingu, pełnego obłudy i wymagań niemożliwych do spełnienia. Założyła profile w mediach społecznościowych, na których motywuje młode dziewczyny i kobiety do bycia sobą. Sławę przyniosły jej głównie zdjęcia, które nie noszą żadnych śladów retuszu – Lawrence pokazuje swoje ciało, takim jakie jest – z dodatkowymi kilogramami i cellulitem. Teraz waży 87 kg przy wzroście 175 cm. Jej hasło przewodnie to „Każdy jest piękny/ Każde ciało jest piękne”. Oprócz tego promuje zdrowy tryb życia i pokazuje, że jej krągłości nie oznaczają godzin spędzonych na kanapie z paczką czipsów. Na jej kanale znajdziemy też właśnie ćwiczenia na rzeźbienie ciała przy jednoczesnym zachowaniu kobiecych kształtów.

Przykładowa seria ćwiczeń na 5 minut, prezentowana przez Iskrę:

1. Skacz na skakance przez minutę w jak najszybszym tempie.
2. Połóż się na macie, ugnij nogi w kolanach, podnieś łopatki i naprzemiennie dotykaj kostek nóg rękami (prawa ręka do prawej kostki, lewa do lewej). Ćwiczenie wykonuj 1,5 minuty.
3. Zostań na macie, nogi unieś do góry (mogą być lekko ugięte w kolanach) i jak najwyżej sięgając dotykaj stóp rękami. Całość wykonuj 1,5 minuty.
4. Kolejne ćwiczenie na podłodze – podnieś złączone nogi i ugnij je pod kątem 90 stopni. Łokcie załóż pod głowę, pamiętaj, żeby „nie uciekały” do środka i naprzemiennie dotykaj łokciem przeciwległego kolana (zmieniając nogi jak w rowerku). Zrób maksymalną ilość powtórzeń w 90 sekund.

 

Warto o tym pamiętać/ fot. materiały własne

Warto o tym pamiętać/ fot. materiały własne

KOMENTARZE

DODAJ KOMENTARZ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>