KTO MIESZA KREMY BABCI, MAMY i CÓRKI?
Cudze chwalimy, a swojego nie znamy? Okazuje się, że polskie kosmetyki przeżywają renesans swojej popularności, zarówno w kraju, jak i poza granicami. I chociaż Polki mają wybór, to nadal doceniają polskie kosmetyki i im ufają. Od wielu pokoleń.
Co się kryje za sukcesem polskich marek kosmetycznych? Ludzie i ich historie. Książka Lidii Lewandowskiej to opowieść o budowaniu jakości, rozwoju, trudach prowadzenia biznesu i emocjach. Autorka książki przeprowadziła wnikliwe wywiady z dziesięcioma założycielami, właścicielami i prezesami polskich firm. Rozmówcy zdradzają historie swoich sukcesów, mówią o ciężkiej pracy i życiu prywatnym. Na tej podstawie powstał album, z którego wyłania się prosta teza: biznes wymaga nie tylko kapitału, ale przede wszystkim charakteru.

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie, Wywiady Lidii Lewandowskiej (PWN) / fot. materiały prasowe
Dodaj komentarz