KTO MIESZA KREMY BABCI, MAMY i CÓRKI?

Cudze chwalimy, a swojego nie znamy? Okazuje się, że polskie kosmetyki przeżywają renesans swojej popularności, zarówno w kraju, jak i poza granicami. I chociaż Polki mają wybór, to nadal doceniają polskie kosmetyki i im ufają. Od wielu pokoleń.

Co się kryje za sukcesem polskich marek kosmetycznych? Ludzie i ich historie. Książka Lidii Lewandowskiej to opowieść o budowaniu jakości, rozwoju, trudach prowadzenia biznesu i emocjach. Autorka książki przeprowadziła wnikliwe wywiady z dziesięcioma założycielami, właścicielami i prezesami polskich firm. Rozmówcy zdradzają historie swoich sukcesów, mówią o ciężkiej pracy i życiu prywatnym. Na tej podstawie powstał album, z którego wyłania się prosta teza: biznes wymaga nie tylko kapitału, ale przede wszystkim charakteru.

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie, Wywiady Lidii Lewandowskiej (PWN) / fot. materiały prasowe

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie, Wywiady Lidii Lewandowskiej (PWN) / fot. materiały prasowe

KOMENTARZE

DODAJ KOMENTARZ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>