Agnieszka Maciąg – ambasadorką marki Clochee

Dnia 14 października 2015 roku w warszawskiej bio restauracji LIF odbyła się premiera serum odżywczo-odmładzającego marki kosmetyków naturalnych Clochee. Gościem specjalnym spotkania była jedna z najpiękniejszych polskich modelek – Agnieszka Maciąg – ambasadorka marki Clochee. 

Agnieszka Maciąg / fot. AKPA

Agnieszka Maciąg / fot. AKPA

„Agnieszka swoją osobowością idealnie definiuje filozofię bliską Clochee – simple organic. Żyje w harmonii z naturą, ma w sobie magię kobiecości, blask i radość życia. Jest spełnioną, świadomą siebie kobietą, do tego niezwykle przedsiębiorczą – dlatego jesteśmy dumne i szczęśliwe, że Agnieszka zgodziła się zostać naszą ambasadorką. Życie w zgodzie z naturą i samym sobą jest dla nas niezwykle istotne, a Clochee jest tego idealnym dopełnieniem” podkreślają zgodnie twórczynie marki Daria Prochenka i Justyna Szuszkiewicz.
„Cloche” – to po francusku dzwonek. I właśnie od tego dźwięcznego słowa, kojarzącego się z kwiatem i naturą, wzięła się nazwa marki organicznych kosmetyków.
Marka CLOCHEE została stworzona 2 lata temu, z miłości do naturalnego piękna, z potrzeby zdrowia oraz chęci otaczania się skutecznymi i jednocześnie pięknymi kosmetykami. Założycielki podkreślają, że podobnie jak inne Polki mają takie same problemy ze skórą, upływającym czasem, dlatego chcą przekazać kobietom kosmetyki, których same używają, kochają i potrzebują. A głównym motto marki jest hasło” Nie odkładaj do jutra przyjemności, którą możesz mieć dzisiaj”.
Niezmiernie ważna dla marki Clochee jest także edukacja ekologiczna i zdrowotna oraz uświadamianie klientek czym różnią się kosmetyki naturalne od tradycyjnych i dlaczego warto nauczyć się czytać etykiety.

Monika Zamachowska i Lidia

Monika Zamachowska i Lidia Popiel / fot. AKPA

Agnieszka Maciąg nie ukrywa, że to właśnie jeden z powodów, dla których przyjęła rolę ambasadorki.
„Kilka lat temu zmieniłam swoje życie. Jestem teraz inną kobietą, bardziej świadomą. Żyję w zgodzie z naturą i samą sobą. Gdy pierwszy raz, rok temu zetknęłam się z kosmetykami Clochee poczułam że to nie tylko świetne produkty, to także bardzo mi bliska filozofia. Dostaję mnóstwo propozycji od wielu różnych firm, mam to szczęście że mogę otaczać się tylko takimi markami, które odzwierciedlają mój stan ducha – mówi Agnieszka Maciag i dodaje: Cieszę się także że Clochee postanowiło zwrócić się do mnie z taką propozycją, ponieważ szczególnie kibicuję młodym polskim firmom, a o produktach Clochee już teraz można powiedzieć, że są światowe.”

Kosmetyki Clochee / fot. AKPA

Kosmetyki Clochee / fot. AKPA

Podczas śniadania prasowego miała również miejsce premiera nowego serum odżywczo-odmładzającego na bazie komórek macierzystych jabłka, które szczególnie efektywnie wspierają procesy odnowy komórkowej. W składzie serum jest także olej Perilla, który przyspiesza produkcję kolagenu i elastyny, uelastycznia i ujędrnia skórę.
Wielkimi miłośniczkami naturalnych kosmetyków są również obecne na spotkaniu: Marieta Żukowska, Laura Łącz, Anna Jurksztowicz, Joanna Orleańska, Mariola Bojarska–Ferenc, Monika Zamachowska, Lidia Kopania, Olga Kalicka, Odeta Moro, Lidia Popiel, Aleksandra Hamkało, Ewa Wojciechowska.
Kosmetykami zachwyciła się też aktorka Marieta Żukowska – „Naturalne polskie kosmetyki , na światowym poziomie, pachnące Prowansją, Toskanią, ale przede wszystkim naszą polska łąką, przyjemnie mi patrzeć na nie, przyjemnie używać.„

Wszystkie produkty dostępne są na clochee.com

KOMENTARZE

DODAJ KOMENTARZ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>